dilluns, 3 de desembre del 2012

Greta and the fibers

MOLTES FELICITATS GRETA AND THE FIBERS!!!

Greta and the fibers està d'anniversari, concretament fa 2 anys i organitza un sorteig per tal de celebrar-ho.  

Greta and the fibers es dedica a vendre fibres i llanes tenyides a mà de manera artesanal, les qual podeu comprar bé a la seva botiga a l'etsy o a les botigues Llanàrium i All you knit is love. Les llanes són molt maques i els colors són impressionants, a mi m'encanten!.
Mireu una mosta (foto extreta del seu blog):



 M'agradaria molt posar alguna cosa teixida amb les seves llanes, però la veritat és que no he tingut temps de fer res. De fet ja li vaig dir que quan acabi el que tinc entre mans em faré un jersei top-down amb la seva llana. Ja veureu que maco que quedarà!




MUCHAS FELICIDADES GRETA AND THE FIBERS!!!

Greta and the fibers celebra años, concretamente 2 y organiza un sorteo para celebrarlo.

Greta and the fibers se dedica a vendre fibras y lanas teñidas a mano de manera artesanal, las cuales podéis comprar en su tienda en etsy o en las tiendas Llanàrium y All you knit is love. Las lanas son muy bonitas y los colores son impresionantes, a mi me encantas!.

Me gustaría mucho poden alguna cosa tejida con sus lanas, pero la verdad es que no he tenido tiempo de hacer nada. De hecho cuando acaba lo que estoy haciendo me haré un jersey top-down con su lana! Ya vereis que bonito quedará!

1 comentari:

  1. Elsa guapa, muchas gracias por este post, espero estar muchos años dedicándome a esto, así que no tengas prisa, cuando quieras tejer con ellas yo estaré aquí.

    ResponElimina