dimecres, 26 de desembre del 2012

Coll - Cuello

Pel meu aniversari em van regalar quatre troques de les llanes Malabrigo de diferents colors. Aquestes llanes m'encanten, són tan suaus! I entre aquests colors n'hi havia una de bobby blue, que és un to de blau que li encanta a la persona que me les va regalar.

Por mi cumpleaños me regalaron cuatro madejas de lanas Malabrigo de diferentes colores. Estas lanas me encantan, ¡¡son tan suaves!! Y entre estos colores había una de color bobby blue, que es un tono azul que le encanta a la persona que me las regaló.




 I vaig pensar en fer-li alguna cosa amb aquesta troca, però clar amb només una havia de ser un gorro o un coll. Mirant patrons al ravelry vaig trobar el Horseshoe Fern Neckwarmer de la Sue Grandfield i em va semblar preciós amb els calats que té. Així que dit i fet aquí teniu el coll:

 Y pensé en hacerle alguna cosa con esa madeja, pero con sólo una madeja debía ser un gorro o un cuello. Mirando patrones en ravelry encontré el Horseshoe Fern Neckwarmer de la Sue Grandfield y me pareció precioso con esos calados. Y dicho y hecho aquí teneis el cuello:



Coll a mig fer, amb agulles circulars. Cuello a medio hacer, con las agujas circulares




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada