dimarts, 18 de desembre del 2012

Amic invisible - Amigo invisible

Ara que s'acosta Nadal és molt típic i bonic participar als amics invisibles i aquest any no podia ser una excepció. Després de dos sorteigs al lab (sempre ens passa que hi ha algú que li toca a ell mateix...) em va tocar fer un regal a la Lourdes.
Al principi no sabia ben bé què regalar encara que tenia molt clar que seria fet a mà, per dos motius: primer, perquè ella va comentar que preferia regals fets a mà (molt millor que comprats) i segon perquè a mi m'encanta fer cosetes. Volia que fos una cosa original i vaig pensar que, ja que un dels seus colors preferits és el groc llimona i que fa temps li vam regalar un llimoner pel jardí, seria una bona idea fer-li una capsa de "trapillo" que recordés a una llimona. Trobar el trapillo del color adient no va ser fàcil, i decidir si la tapa seria plana o amb forma punxaguda (com si fos mitja llimona) tampoc, encara que em va agradar més la primera opció. 


Ahora que se acerca la Navidad es muy típico y bonito participar en los amigos invisibles y este año no podía ser una excepción. Después de dos sorteos en el lab (siempre nos pasa que hay alguien que le toca a si mismo...) me tocó hacerle un regalo a Lourdes.
No sabia exactamente que regalarle aunque seguro que seria hecho a mano, por dos motivos: primero, porque ella comentó que prefería regalos hechos a manos (mucho mejor que comprados) y segundo porque a mi me encanta hacer cosillas. Quería que fuera una cosa original y pensé que, ya que uno de sus colores favoritos es el amarillo limón y que hace un tiempo le regalamos un limonero para el jardín, seria una buena idea hacerle una caja de "trapillo" que se pareciera a un limón. Encontrar el trapillo del color no fue fácil y decidir si la tapa seria plana o con forma puntiaguda (como si la caja fuera medio limón) tampoco, aunque me gustó más la primera opción.

I aquí les fotos del resultat final / Y aquí las fotos del resultado final



Mides /medidas:
Diàmetre/diámetro: 17 cm
Alt/alto: 12 cm
Fulla / Hoja: 15 cm


I per acabar dir que li va agradar molt i ja li ha trobat una utilitzat: per guardar-hi les "tortillas" mexicanes perquè no es refredin.
Le gusto mucho y ya le ha encontrado una utilidad:  guardar las "tortillas" mexicanas para que no se enfrien.


Ahhh i també hi ha una sorpresa: aquest serà el meu primer patró compartit!
Ahhh y también hay una sorpresa: ¡éste será mi primer patrón compartido!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada