dijous, 29 de gener del 2015

Mitjons / Calcetines toe up

Fa temps que no publicava una entrada nova degut a uns problemes de connexió a internet no perquè no hagi teixit res en tot aquest temps. De fet l'últim projecte de l'any passat van ser uns mitjons gruixuts i calentons per estar per casa i no tenir fred als peus.


Hace tiempo que no publicaba una nueva entrada debido a unos problemas de conexión a internet, no porque no haya tejido nada en todo este tiempo. El último proyecto del año pasado fueron unos calcetines gruesos y calentitos para estar en casa y no tener frío en los pies.

Per fer-los vaig utilitzar una troca sencera de Katia Canadà en color blau i una mica d'una troca de color turquesa. I unes agulles circulars de 12 mm.

Para hacerlos utilizé una madeja entera de Katia Canadà de color azul y un poco de una de color turquesa. Y unas agujas circulares de 12 mm.



El patró és un patró bàsic de mitjons toe up al qual li he afegit una corda de 4 punts (dos i dos) per fer-li un detall diferent. Els he teixit els dos a la vegada per les avantatges que vaig descriure aquí i per evitar la síndrome del segon mitjó.

El patró es un patrón básico de calcetines toe up, al qual le he añadido una cuerda de 4 puntos (dos y dos) para hacerle un detalle diferente. Los he tejido los dos a la vez debido a las ventajas que describí aquí y para evitar el síndrome del seguno calcetín.

Fotos del procés

Fotos del proceso




 

Vaig canviar el color per fer la canya:

Cambié el color para hacer la caña:




Un cop acabats:

Una vez acabados:








2 comentaris:

  1. Quina bona idea aixo de canviar de color! I amb la treneta queden molt cucos. La llana blau clar també és canada?

    ResponElimina