diumenge, 16 de novembre del 2014

Gorros i colls

En l'última visita als meus nebots, vam anar a comprar al súper i ens vam trobar que també tenien un stock de llanes. Al més petit, en Teo, li van encantar una troca de color vermell i una de granate (per ell red i maroon). Em va dir que li podria fer un gorro amb una borla, i és clar que no em va costar garie improvitzar el patró i fer-li un gorro de ganxet. Aquí teniu el resultat:

La última vez que visité a mis sobrinos, fuimos a comprar y  nos encontramos que tenian un pequeño stock de lanas. Al más pequeño, Teo, le encantó una madeja de color rojo y otra de granate (para él, red y maroon). Me dijo que le podría hacer un gorro con una borla, y claro no me costó mucho improvisar un patrón y hacerle un gorro de ganchillo. Aquí teneis el resultado:





Li va encantar i tot el dia li deia ben content a la seva germana: look Anna! maroon-red-maroon (mira Anna granate-vermell-granate).
Li vaig dir que amb la llana que va sobrar li podia fer un coll a conjunt, i em va dir que sí, però que aquest cop hauria de ser rojo-granate-rojo, i evidentment li vaig fer cas:

Le encantó y todo el día súper contento le decía a su hermana: look Anna! marron-red-marron (Mira Anna, granate-rojo-granate).
Le dije que con la lana que sobraba le podía hacer un cuello a conjunto, y me dijo que si, pero que ésta vez debía ser rojo-granate-rojo, y evidentemente le hice caso:



El gorro i el coll estan fets només amb el punt alt (pa) o double crochet (dc).
El gorro y el culleo estan hechos sólo con el punto alto (pa) o double crochet (dc).

L'Anna va triar unes troques de color blau i platejat que tenien un fil brillant que feia que brillés una mica. Ella va voler un gorro blau amb una borla grisa i un coll a ratlles. Per que fos una mica diferent del seu germà vaig fer servir el punt hdc enlloc del dc del Teo.

Anna escogió unas madejas de color azul y plateado que tenían un hilo brillante que hacia que brillara un poco. Ella quiso un gorro azul con una borla gris y un cuello con rayas.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada