diumenge, 2 de març del 2014

Gorro (II)

La meva mare em va demanar un gorro de llana per quan fes fred (tot i que fa un temps que el vaig acabar encara no li havia fet fotos). El volia tipus aviador amb orelleres i que es pogués lligar per sota la barbeta. Vaig pensar en fer-li un de ganxet, que no fos llis i que incorpores unes cordes de decoració. Aquí en teniu un detall:

Mi madre me pidió un gorro de lana para cuando hiciera frio (pese a que hace un tiempo que lo acabé, aún no le había hecho fotos). Lo queria tipo aviador con orejeras y que se pudiera atar por debajo de la barbilla. Pensé en hacerle uno de ganchillo, que no fuera liso y que incorporara unas cuerdas de decoración. Aquí teneís un detalle:



Vaig fer servir la "llana" florencia d'Ofil que tot i ser acrilica és suau i un ganxet del nº 5. Aqui el teniu un cop acabat:

Usé la "lana" florencia de Ofil que pese a ser acrilica es suau i un ganxet del nº5. Aquí lo teneis una vez terminado:







2 comentaris:

  1. T'ha quedat molt bé! Algún día m'hauràs d'explicar com fas els 8s a ganxet. Está chula la Florencia, oi? A mi també m'ha sorprés.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això està fet! El proper dia que ens veiem t'ho explico en directe! I si està molt xula la Florència i més amb el preu que té

      Elimina