dimarts, 6 d’agost del 2013

Costura

Després de donar classes de punt i ganxet a club de costura del 6970 era del tot inevitable que no em vinguessin ganes d'apendre a cosir a màquina! Per comennçar el que vaig fer va ser copiar un patró d'una camiseta de màniga 3/4 de la Jone (propietària, mestra i ànima del club) i tallar la roba. Després ella la va cosir amb l'overlock i la màquina plana i aquest va ser el resultat:

Después de dar clases de punto y ganchillo en el club de costura del 6970 era inevitable que no me dieran ganas de aprender a coser con la máquina! Para empezar lo que hice fue copiar un patrón de una camiseta de manga 3/4 de Jone (propietaria, maestra y alma del club) y cortar la ropa. Después ella la cosió con la overlock y la maquina plana y este fue el resultado:


I després de fer algunes camisetes amb ajuda de tant en tant (sobretot amb l'overlock per fer les costures laterals i les mànigues), va arribar el moment de fer una camiseta jo sola des del patró fins als acabats: 

Y después de hacer algunas camisetas con alguna ayuda (con la overlock para hacer las costuras laterales y las mangas), llegó el momento de hacer una camista yo sola desde el patrón hasta los acabados:



I per continuar aprenent, vaig fer un model diferent, amb màniga japonesa i coll obert amb un estampat militar:
Y para continuar aprendiendo, hice un modelo diferente, con manga japonesa y cuello abierto con un estampado militar:



El següent pas era comprar-me una màquina de cosir, i aprofitant una oferta que hi havia el cap de semana passat em vaig comprar una Singer Serenade!! I clar, el primer que vaig fer va ser estrenar-la fent un moneder amb dues cremalleres (primera vegada a la vida que cosia una cremallera amb una màquina de cosir). I m'ha encantat el resultat.

El siguiente paso era comprarme una maquina de coser, y aprovechando una oferta que hubo el fin de semana pasado, me compré una Singer Serenade!! Y lo primero que hice fue estrenarla haciendo un monedero con dos cremalleras (primera vez en mi vida que cosía una cremallera con maquina de coser). Y me ha encantado el resultado

Fotos del procés:
Fotos durante el proceso:



 I del resultat final:
Y del resultado final:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada