dijous, 6 de juny del 2013

Princesa LEIA STAR WARS

Avui us ensenyaré un dels últims amigurumis que he fet: la princesa LEIA d' STAR WARS.

Aquest amigurumi en especial m'ha fet molta il·lusió fer-lo per tota la història que hi ha darrera. La idea va sorgir de la Laura que té una neboda que és diu Leia a la que li volia fer un regal ben original, i va decidir que seria un amigurumi fet per mi :). Va fer el següent esquema i em va dir si el podria fer en 3D:



I evidenment vaig acceptar el repte de fer un amigurumi sense patró ni indicacions ni res. Només un esquema en el que basar-me. 
Vaig començar sense apuntar res i després apuntat casi tot el que feia per si algún dia volia repetir el model! Primer de tot vaig el cap amb ulls de seguretat perquè no suposés cap perill per la nena. El cabell em va donar més problemes perquè s'havien de poder fer els dos "monyos" caracteristics de la Leia, i al final vaig decidir fer-los amb una llaçada de fil marró perquè es pogués veure el naixement del cabell i anar repetint l'operació per tot el cap, per acabar pentinant tota la llana formant dos "monyos":





Seguidament vaig fer el cos començant per la base dels peus. El braç el vaig començar per l'espatlla i acabant per la mà (que finalment no tenia dit polze) :



I finalment li vaig fer un cinturó de color gris i vaig cosir totes les peces. I aquí teniu el resultat:






I si voleu saber les mides finals doncs fa 29 cm d'alt ample de cap amb els monyos 23 cm i ample de cintura 8 cm.

2 comentaris: