dilluns, 5 de novembre del 2012

Angry Birds

Qui no ha jugat o ha sentit a parlar dels Angry Birds? El joc on has de matar uns porquets verds (culpables de robar els ous dels nius dels ocells) amb uns ocells que, depenent del color, tenen característiques diferents. I que es pot jugar tant amb els smartphones com a l'ordinador. He de dir que el joc és altament addictiu i a mi m'encanta :). Per això i per alguna que altre suggerència m'he decidit a fer 4 models diferents d'aquests: tres dels ocells (vermell, negre i groc) i un del porquet verd:

Quién no ha jugado o ha oido hablar de los Angry Birds? El juego donde debes matar unos cerditos verdes (que han robados los huevos de los nidos de los pájaros) con unos pájaros que dependiendo del color, tienen caraterísticas diferentes. Se puede jugar con los smartphones como en el ordenador. Este juego es altamente adictivo y a mi me encanta :) . Por esto y por alguna que otra sugerencia me he decidido a hacer 4 modelos diferentes: tres de los pájaros (rojo, negro y amarillo) y uno del cerdito verde:







I aquí us deixo unes fotos de les figures per separat:
Y aquí os dejo unas fotos de las figuras por separado:

Porquet/cerdito:


3,6 cm d'alt / alto


Ocell vermell / pájaro rojo, peces/ piezas:



4 cm d'alt / alto


Ocell negre /pájaro nego, peces / piezas:




5,5 cm d'alt /alto

Ocell groc/ pájaro amarillo:


5,5 cm d'alt /alto

Estic pensant en fer-los clauers per portar-hi les claus! Què us sembla?

Estoy pensando en hacerlos llaveros para llevarlos con las llaves!  Qué os parece?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada