divendres, 21 de setembre del 2012

Bufanda Katia Ondas- Grisos / Grises

Últimament no he tingut gaire temps per fer cosetes, però era l'aniversari de la meva germana i vaig pensar:   Què millor que una bufanda ara que arriba la tardor?? I em vaig decidir a fer-li una bufanda en tons grisos amb la llana de Katia ondas. I aquí el resultat:

Ultimamente no he tenido mucho tiempo para hacer cositas, pero era el cumpleaños de mi hermana y pensé: ¿Qué mejor que una bufanda ahora que llega el otoño? Y me decidí a hacerle una bufanda en tones grises con la llana de Katia ondas. He aquí el resultado:




Preu / Precio: 15 euros

2 comentaris:

  1. Doncs feia molt que no penjaves res! El Ravelry tb el tens abandonadet :P. Aquesta combinació de colors es molt chula!

    ResponElimina
  2. es que no tinc gaire temps lliure. És veritat el raverly el tinc super abandonat, però aviat penjaré una altra entrada.. potser avui o demà :P

    ResponElimina