dimarts, 17 d’abril del 2012

Bolso

Fa uns mesos vaig fer una bossa (amb forro)per posar les llanes i els agulles de ganxet en un taller del barribastall. La veritat és que em va quedar molt maca (m'agrada sobretot la combinació dels colors) i li va agradar a molta gent. Aquí en teniu una foto:

Hace unos meses hice una bolsa para poner las lanas y las agujas de ganchillo en un taller del barribastall. La verdad es que me quedó muy bonita (me gusta mucho la combinación de colores) y le gustó a mucha gente. Aquí teneís una foto:






 Després la meva germana em va dir si en podria fer una altre posant-li una nansa per fer un bolso per portar-lo a l'estiu. I aquí teniu el resultat:

Después mi hermana me dijo si podia hacer otra, añadiendo una tira para hacer un bolso para llevarlo en verano. Y aquí teneís el resultado:



Mesures: 21 cm de largada i 19 cm d'amplada
Medidas: 21 cm de largo y 19 cm de ancho





3 comentaris: